Tuesday, September 28, 2010

raya events.. yup!

perghh terlame la plak ann aku xrepot pape. windu sewindu windunyee aku nak mepek kat ko dear blogagaku tercenta. tape2 today aku nak kuakan everything ngan kahak2 skali kat ko eh? banyak gak ah current events yg dah belaku in my life in these malas-aku-nak-kire weeks after raya.
hurm raya mmg dah lame gle dah lepas. tunggu raye aji plak. pergh mampos korg lembu2 gemuk, akanku ratah tubuhmu smpai senakk. haha. "sabaqq saaat pmpuan gemuk, syawal xabeh lagi", kate si lembu gemuk. haha ok. raya. hasil kutipan taun ni seperti diramal b4 b4 ni ah.. xla banyak mane dalam RM200 something je arr. tape ar. walaupun berjiwa rakyat yakni muda belia, aku sememangnya arif lagi saksama akan appearance aku yg memang keibu2an ni. so eventhough aku (dan my beloved kakbeela) betungkus lumus kat dapoq opah basuh pinggan dan basuh pinggan dan basuh pinggan lagi. takpe. kitorang ikhlas. ikhlas abes.
raye kali ni temanye "kelam kabut ribut terbang songsang boring di atas jalanraye" hulamak mcm tajuk telenovela ak? haa agak2 pasni director2 filem ke slot akasia ke yg dah gile xjmpe tajuk nak buat cte raya, hambikla aku bagi free xde cover charge pon. baju raye aku dibeli 2 ari seblom raya setelah ampir 2 jam lepak chill kat umah uncle jakel kat shah alam nun. dapatla baju chocolate turqoise sbijik. mmg aku nak kaler turqoise pn. da lme aku ngidam kaler tu. tapi xde cekelat, ape yg sedap kan? stoberry pn org celop cekelat zaman la ni haha.
raya 1- bangi. jmpela maktok makngah n achik nua. ptg gerak kg gajah. jmpela everyone kecuali acik amir sbb dorg da calo2 kelantan days b4. angah pn xjmpe. ala. da ade mak mertua maa. tdo kg gajah 2 malam. best=wifi. xbest=basuh pinggan. pergh umah opah aku dala hotspot tym raye2 ni. skali datang rombongan skali harung 4 5 bijik kete. deyy korg ingat mamak ke maen serang2 gitu? lucut skru pinggang aku woo. tade. yg sebenanye bengan xde duet raye. cerek elektrik toi la. hehe ckp sal rombongan. ade plak satu rmbongan ni dtg nak me"nengok2" cik kiah aku. haha lawok plak. haizz ade agi ye arranged marriage zaman2 skang ni. ingat sume pakai fesbukk je skang. uhuhu
pas tu ktorang gi ikut rombongan ex asrama mates baba gi rombongan bertahlil umah ke umah kawan2 dorg yg ade da mninggal or sakit2. ksian aku tgk tuan rumah tu. ko bayang. 15 kerete okayy. ini bukan kete myvi kete viva ekk. ini kete estima alphard oddeysey tawu. sakett pinggang dorang kan? siaaan.. tp. sian agi kitorg. da ngeko dekat 5 6 umah. singgit pn xdapat! duhh kete je besa. hampagas elektrik toi.
journey to de north membawak kami ke kg halaman terindah- sg petani. sempat gak telajak pi perlis sat jmpa cil ila cik yus dan edah. uncle onn pn jmpa gak. raya "umah" uncle onn kat bengkel tu yg plg lama taw. sampai tetidoq2 aku kat bengkel tu. seterika elektrik toilaa. then balik sp. sempatla beronggeng ngan sepuput2 sampai 2 3 pagi. bukan main kami mengekek tgk video2 sumpahtekencing dlm Delly Belly aku. haha. oh sepuputs. aku rindu kamukamukamu.
dala. raya buatpa lama2? pi balik nun asaimen blambak dok tunggu. haha ni suma cta beminggu dah ni. baru nak cita. sorry morry eh. xpa aih syawal xabeh agi. aku ni ingat nak cta banyak. tp tajuk raya ja smpai da xlarat taip. xpala ada umuq kita mrepek lagi nah. okeh babai. jaga adab. jgn buruk prangai. muka dah xlawa. haha -sign out-
rayasayaselonodke?

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Followers

About Me

My photo
simple. bengong. bulat. sepet. aneh. bising. seronok. worthy <3