Monday, October 25, 2010

seperti biasa. me the dating accompanier XD

As final exam is coming nearer n nearer, kitorg decided to go on a cuciotak trip. kate org, berenang2 dahulu, berakit2 kmudian, bershopping2 dahulu, berstudy2 kmudian. so 25/10/2010. agak2 kol 1.40p.m. sehacomel, puterimusuk n aripgila itu dok cangak dkat bus stand. agak2 30 menet, bas rapid penang 709 yg kachak berwibawa dan bakal membawak kitorg gi destinasi ronggeng ternama sunway pn datang tsengeh2. sungguh hodoh bas itu tersengih.

aktiviti2 manafaat kurang selonodnye banyak yg bjaya diaccompanished today:
~beli roti garlic tuna peveret saye yg sodappp amat
~beli tiket cte cuti2 cinta (masey kpd aripgila krn beliau yg baya)
~beli iceblended peach ngan bubble2 yg katenye rase tea tp aku rase cam dodol jek
~pusing sana pusing sini
~masuk sume kedai yg ade pintu masuk
~beli 3 baju kat F.O.S (gle kau 1 rm5, 2 rm8, 3 rm11)
~makan kfc (masey aripgila lagi. aku suke org yg bg aku makan)
~masuk toilet eheee
~beli adiah bday 4 anis (uh uhhh sgt comel!!!)
~tgk wayang! (nasik lemak 5 posen!)
~solat asar (mithali2)
~beli nasi lemak rm10 (ahahah yg ensem je paham ini)
~kne tarik gi starbucks oleh puterimusuk
~kelua. tunggu bas. masuk balik. hahaha
~beli cd n eyebrow liner (^-^)
~balek nek bas zzzz

pas magrib camtu baru ktorg balik. dlm banyak2 aktiviti tu. the best part for me is having the greatest fun enjoying the moments. ahaha. aripgila itu mmg gila. tp dy sgt baek juga ^_^. puterimusuk dan aripgila sgt comeyl~~ sehacomel selonodlahhh arini >.<

korang2,nantiajakakulaginaa=D

p/s= dammit i really2 nak buh pic. what the hell is wrong with all my electronic stuffs!!!

3 comments:

  1. g xajak ak~
    nk tocig la cmneh wa...

    ReplyDelete
  2. nasr--> uiih aku mmg bengong. ang tu anak didik aku ja tau :P

    mi--> huhu ko la.. aku nak kua ko bukak buku. seram aku nak ajak2 tau

    ReplyDelete

Powered By Blogger

Followers

About Me

My photo
simple. bengong. bulat. sepet. aneh. bising. seronok. worthy <3