Thursday, March 11, 2010

and the result is... *drum rolls*

i woke up smiling. taking bout 40 minutes bath (haha sumpah 1st tym). wore my handmade baju kurung. got myself mentally ready n went to school. kat paga skolah "Keputusan SPM akan keluar pada pukul 12pm. Sila berpakaian kemas." tgk jam. 10.15am. shit. went back home. hmm maybe God's giving me some more tym 2 feel a little bit scared. but its not working. was still smiling. :) 11.30am. went back again. masuk dewan. spotted feisal. n others. tgk meja. pn rosnee. syafiq sdg mengisi borg2. pegi dekat. "syafiqq! 1oA's! tahniah!". bangge aku ngan syafiq. tgk kembang kempis idung ayah dye haha. qila dtg gv me a hug. filled me in ngan result2 satu skolah yg dy tau. my turn. duduk. THAT's when i started to shake. pn rosnee suruh sign. tgn aku was shaking gle2. sign jd cam tulisan kat dinding gua. mama made her best "cegu disiplin face". pn rosnee pn kuakan slip tu. 5A 4B 1C. smiled again :). the word redha filled into my heart. btol. aku redha. :)

  • bahasa melayu A+ (wanita melayu terakher)
  • bahasa inggeris A (of coursee *-*)
  • pendidikan islam A (amiiin)
  • sejarah A- (naseb baek mama xngamuk)
  • mathematics A (fiuuuh)
  • additional mathematics B (O.o unbelievable)
  • physic B (that's a relief)
  • chemistry C+ (hallamaaak)
  • biology B (urk? how did that happen?)
  • english for science and technology B+ (dasar pemerikse taik idung masen!)

sayaredha

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Followers

About Me

My photo
simple. bengong. bulat. sepet. aneh. bising. seronok. worthy <3