Thursday, August 26, 2010

ampunkan aku~

dlm bas tdenga lagu ni Def Gab C- Ampunkan Aku
mcm from him to me
Allah yg sampaikan
if only he cares enough to..
redup matamu
memandang wajahku
jangan menangis
memang benar dulu
kunci hatiku
ada pada mu
aku kembali
di matamu kini
bukan kerana kamu
bukan niatku
melara hatimu
usah khuatir
jika hadirku melukai hati
maaf kupohon abadi
kini di hatiku satu puteri
yang pasti bukannya kamu
ampunkan aku
seandainya engkau menangis lagi
ampunkan aku
memang aku bukan lelaki dulu
ampunkan aku
seandainya engkau masih merindu
ampunkan aku
mendung ini pastikan berlalu
kita lewati
saat kau dan aku
leka menari
ampunkandia:(

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Followers

About Me

My photo
simple. bengong. bulat. sepet. aneh. bising. seronok. worthy <3