Tuesday, August 31, 2010

gedikgedikgedikgedik

huh
nak ckp trus trang ni
malas cover2 lagi
sumpah aku GELI tgk pmpuan skang
tgedik2 dpan jantan
tayang je ape2 selagi boleh
buat suare manje2 (euuuwww)
perangai gedik nak mati (uwekkk)
ketawa cam pontianak ngilai
prasan diri tu plg lawa
plg hot

siyes beb, penting nak mati ke perhatian laki2 tu?
mati ek kalau xde boyfriend?
kalau xde laki pandang ko merane ek?
kalau xleh pegang tgn laki tgn jadi gatal2 ek?
xde org msg2 tiap saat rase lonely gle eh?
xdpt gayut phone bejam2 rase nak nanges eh?
xkua ngan laki sehari panas satu badan ek?
sian kau beb.. KESIAN kau
org laen bleh idup damai je xde balak.
ko mati. MATI. sian ouh aku tgk kau.

so konklusyennye la kan..
aku geli nyampah benci xske jijik nak tmuntah loya2
ngan prangai kau

tot of the day nye plak..
yg cinta dunia ni, yg konpem2 sementare ni, yg sumpah xbawak kbaikan sbijik pn kat diri kau, yg sah2 bawak kburukan kat kau.. ko kejaaa mcm xckup tanah.
yg cinta akhirat tu, yg konpem2 kekal selama2nya, yg sumpah bawak kbaikan bgande2, yg sah2 dpt habuan baek pnye, yg ganjarannye indah2 blake.. ko tendang jauh2.
heh. bute ko pmpuan. bute.

akhir kate,
bukan niat menghina.. kte saling mengingati.. smbil ingatkan kau aku ingatkan kat diri aku jugak ni.. aku pn banyak buruknye.. aku pn banyak busuknye.. tp aku nak jd cantik, bersih, baik.. sharing is caring kan.. i share bcuz i care :)

cintailah yg maha mencintai

ingatingat:)

No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Followers

About Me

My photo
simple. bengong. bulat. sepet. aneh. bising. seronok. worthy <3